Info: 01 425 30 68

Košarica (0)

brezplačna dostava pri nakupu nad 40€

Pogoji poslovanja

 

Pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa preko spletne strani Leonardo Dekor, ki je dostopna na povezavi http://www.leonardo-dekor.si  (v nadaljevanju: 'spletna stran') in jo upravlja podjetje Areca d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju: 'ponudnik'). 

Pred nakupom preko spletne strani, prosimo, preberite:

  • te pogoje poslovanja,
  • pomoč pri nakupu,
  • dostavo, 
  • našo politiko zasebnosti,  ki se nanaša na varstvo vaše zasebnosti in varovanja osebnih podatkov.

Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja, ki vključujejo tako vse povezave kot njihove sestavne dele, in potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti.

Bistvene lastnosti blaga, cene, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami ter podatki o načinu plačila in dobave veljajo v trenutku dokončne potrditve naročila. Podatek o roku dobave velja v trenutku dokončne potrditve. V primeru morebitne spremembe roka dobave bodo prodajni svetovalci stranke ustrezno in pravočasno obvestili.

Cena izdelka, vrednost DDV-ja in strošek poštnine so razvidni v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo. Prav tako boste o vseh podatkih o vašem spletnem naročilu obveščeni na e-naslov, ki ste ga navedli v nakupovalni košarici pri vnosu vaših podatkov, še isti trenutek, ko ste oddali naročilo. Če le-tega ne prejmete, obstaja možnost, da ste navedli napačen e-naslov. V takšnem primeru vas prosimo, da nas konktaktirate:

1. Dokončna potrditev naročila

Naročilo je dokončno potrjeno, ko bo po oddaji spletnega naročila uporabnik na posredovani e-naslov, ki ga je vnesel ob naročilu, prejel e-pošto s podrobnostmi njegovega naročila ter z obvestilom, da je naročilo sprejeto in potrjeno.

Če uporabnik po oddaji naročila želi karkoli spremeniti ali naročilo v celoti preklicati, to lahko stori preko e-pošte na naslov prodaja@leonardo-dekor.si.

2. Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje) 

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: 

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, naslov, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške dostave
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

3. Identiteta podjetja in kontaktni podatki

Ponudnik in njegov naslov: Areca d.o.o. Trnovski pristan 10, 1000 Ljubljana, Slovenija
Elektronski naslov: prodaja@leonardo-dekor.si Telefonska številka: +386 (1) 425 30 68

(uporabniki naj pošljejo e-sporočilo za kakršnekoli ugovore, pripombe, vprašanja ali izjave ali pokličejo od ponedeljka do petka od 9.00 - 20.00 ter v soboto od 8.00 do 13.00 ure)

Matična številka:  5374944000
Identifikacijska številka za DDV: SI83237330

4. Postopek nakupa

I. Izbira izdelka

Na spletni strani www.leonardo-dekor.si izberite izdelek, kliknite na sliko izdelka ter ''DODAJ V KOŠARICO''. Sistem vas obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite povezavo ''Nadaljuj z nakupovanjem '' in vrnete se nazaj v spletno trgovino.

Če želite zaključiti nakup, kliknite desno povezavo ''Zaključi naročilo'' in sistem vas pripelje v nakupovalno košarico.

II. Odstranitev  izdelka iz nakupovalne košarice

Na spletni strani www.leonardo-dekor.si se v zgornjem desnem kotu nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec ''odstrani''. Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, mora klikniti na povezavo ''Nadaljujte z nakupi''. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj spletno trgovino.

III. Nakupovalna košarica  

Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja.

1 Podatki računa

Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka. Vpisati morate vsaj eno veljavno telefonsko številko.

Obrazec vam omogoča, da si lahko ustvarite račun in so pri naslednjem naročilu vaši podatki že shranjeni.

Omogoča vam tudi možnost pošiljanja na drug naslov.

2  Način dostave

Pošta Slovenije - 3,90 € 

Prevzem v poslovalnici Leonardo, Trg Republike 1, Ljubljana

3  Način plačila

Izbirate med tremi načini plačila: Plačilo po povzetju, plačilo po predračunu in Paypal plačilo. 

4 Pregled naročila

Prikazani so izdelki, ki ste jih je med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine, vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, preden zaključite naročilo.

IV. Zaključek naročila 

Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ''Zaključi naročilo''. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se vam na spletni strani izpiše tekst  ''Vaše naročilo je bilo sprejeto. Vaša številka naročila je: ………… Zahvaljujemo se vam za nakup v naši spletni trgovini ter vas toplo vabimo k ponovnem obisku spletne prodajale ter naše poslovalnice!

Na e-mail naslov vam bomo poslali potrditveno sporočilo z vsemi podrobnostmi nakupa.

V. Dokončna potrditev naročila

Po oddaji naročila bo uporabnik na posredovani e-naslov, ki ga je vnesel ob naročilu, prejel e-pošto s podrobnostmi njegovega naročila ter z obvestilom, da je naročilo sprejeto in potrjeno.

Tekst e-mail sporočila se glasi ''Pozdravljeni, ime in priimek. Potrjujemo in se Vam zahvaljujemo za vaše naročilo v spletni trgovini Leonardo-dekor.si. Takoj, ko bo vaše naročilo odposlano vas bomo o tem obvestili. Status vašega naročila lahko preverite tako, da se  prijavite v vaš račun. Za kakršnakoli vprašanja o vašem naročilu nas lahko kontaktirate preko e-maila prodaja@leonardo-dekor.si ali pa nas pokličete po telefonu na +386 (1) 425 30 68 (ponedeljek-petek od 9.00 - 20.00 ter v soboto od 8.00 do 13.00 ure). Podatki o vašem naročilu se nahajajo spodaj. Zahvaljujemo se vam za nakup v naši spletni trgovini ter vas toplo vabimo k ponovnem obisku spletne prodajale ter naše poslovalnice!

Uporabnik je s prejetim elektronskim obvestilom seznanjen, da ga bomo pred odpošiljanjem naročila o predvidenem roku dostave naročenega blaga obvestili. Če uporabnik ne bo dosegljiv preko telefona, ga bomo kontaktirali preko e-pošte.

VI. Odstop od naročila pred dostavo

Če uporabnik po oddaji naročila želi karkoli spremeniti ali naročilo v celoti preklicati, to lahko stori preko e-pošte na naslov prodaja@leonardo-dekor.si.

5. Cene

Vse cene navedene na spletni strani so končna cena in so v njej že zajeti vsi prispevki in davki. Na strani, kjer je naročilnica, sta specificirana cena izdelka z vključenim DDV-jem ter strošek dostave / poštnine. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in ostali pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Način plačila je z gotovino ob prevzemu, s sistemom PayPal ali vmesnikom za plačevanje s plačilnimi oziroma kreditnimi karticami. Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu, kar pa ne velja za naročila oddana po telefonu. V tem primeru ponudnik hrani podatke o naročniku samo v bazi podatkov o strankah podjetja v sklopu programa, ki ga podjetje uporablja za svoje računovodske potrebe. Pri opisih izdelkov lahko pride do napak. Pridržujemo si pravico do spremembe cene izdelkov brez predhodne najave.

6. Plačilo po povzetju

Blago, kupljeno preko spletne strani podjetja Areca d.o.o. kupec plača po povzetju pošiljke poštnemu uslužbencu oziroma dostavljavcu. Za dostavo blaga skrbi Pošta Slovenije ali podjetje DPD d.o.o., navadno že naslednji dan, vendar najkasneje v 10 dneh od odpreme. Pogodbena partnerja za dostavo pošiljk sta Pošta Slovenije in DPD d.o.o., vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo izpolnjeno bolj učinkovito.  

7. Pravica do odstopa od pogodbe

Potrošnik (kupec, ki je fizična oseba; v nadaljevanju: kupec) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku pisno sporoči na kontaktni e-naslov: prodaja@leonardo-dekor.si, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok 14 dni začne teči naslednji dan po datumu prevzema blaga. Blago mora kupec vrniti ponudniku najkasneje v 30 dneh od oddanega sporočila o odstopu o pogodbe.   V primeru uveljavljanja pravice do odstopa od pogodbe mora kupec blagu, ki ga vrača, priložiti obrazec za odstop od pogodbe. Obrazec za odstop od pogodbe najdete tukaj. Zraven priložite tudi kopijo računa. Blago lahko vrnete osebno v poslovalnici Leonardo, na naslovu Trg republike 1 (pasaža Maximarket), 1000 Ljubljana ali ga na enak naslov pošljete po pošti. Stroške pošiljanja blaga od kupca nazaj k ponudniku krije kupec sam, pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.  Priporočamo, da za vračilo uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljki, ter da izdelke ustrezno zapakirate v originalno ali drugo ustrezno embalažo za transport. Kupec mora blago vrniti prodajalcu nepoškodovano, razen če je to uničeno, pokvarjeno ali izgubljeno, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se kupcu ne vrnejo (i.e. vrne se le znesek, ki ga je kupec plačal ponudniku za izdelek). Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se vrne kupcu. Ponudnik bo najkasneje v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe kupcu vrnil prejeto plačilo za blago, in sicer z uporabo enakega plačilnega sredstva, kot ga je uporabil kupec, razen, če je kupec zahteval uporabo drugega plačilne sredstva (npr. kot nakazilo na kupčev TRR, ki ga kupec sporoči ponudniku) in pri tem kupec ne nosi nobenih stroškov.

8. Stvarna napaka

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Kupec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Kupec, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Za stvarno napako gre, če (i) blago nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet; ali (ii) blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; ali (iii) blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; ali (iv) je prodajalec kupcu izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. Stvarna napaka se ugotavlja tako, da se blago primerja z drugim, brezhibnim blagom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem blagu.

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na blagu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

9. Garancija

Blago iz spletne trgovine Leonardo Dekor ima garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je izdana v skladu s Pravilnikom o blagu za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji za brezhibno delovanje je navedena tudi v opisu izdelka, če blago spada med izdelke, za katere proizvajalec izda garancijo. Ponudnik za blago ne nudi prostovoljne garancije. Pravico do uveljavljanja garancije na blagu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov. 

10. Dostava

Blago, naročeno na spletni strani vam bomo dostavili v najkrajšem možnem času. Naročila, ki jih prejmemo ob delavnikih, bomo na navedeni naslov poslali v roku 48 ur (v kolikor je izdelek pri nas na zalogi). Če naročenega blaga slučajno ni na zalogi, vam bomo to takoj sporočili. Dostava poteka samo na področju Slovenije. Za dostavo blaga skrbi Pošta Slovenije, navadno že naslednji dan, vendar najkasneje v 10 dneh od odpreme blaga. Dostavni uslužbenec vas bo po vsej verjetnosti s pošiljko iskal doma v dopoldanskem času, v primeru, da vas ne bo doma, boste pošiljko lahko prevzeli na najbližji pošti  ali drugi lokaciji blizu vašega doma. Pridržujemo si pravico do spremembe pogodbenega partnerja za dostavo pošiljk. Strošek dostave znaša 3,90 € .

Pošta Slovenije v primeru plačila po povzetju za vsako plačilo obračuna provizijo v skladu s svojim cenikom. Ti stroški niso upoštevani v cenah izdelkov spletne trgovine Leonardo Dekor.

11. Varnost

Od vas prejete podatke uporabljamo za potrebe vašega naročila. Vaše podatke posredujemo naprej na podjetja, ki so odgovorna za pošiljanje blaga, če je to potrebno (ime, naslov, eventualno telefon za dogovarjanje o rokih dostave). Za potrebe plačila posredujemo vaše podatke banki. Podatkov ne posredujemo nikomur drugemu. Po opravljeni dostavi in potem, ko smo prejeli vaše plačilo, je dostop do vaših podatkov zaprt. Po opravljenih davčnih in trgovinsko pravnih obveznostih vaše podatke izbrišemo.

12. Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla. Vaši osebni podatki bodo zakodirani preneseni preko interneta. Naše spletne strani in druge sisteme imamo zaščitene s tehničnimi in organizacijskimi ukrepi proti izgubi, uničenju, dostopu, spreminjanju in širjenju vaših podatkov s strani nepooblaščenih oseb. Za več informacij o varstvu osebnih podatkov si oglejte naš Pravilnik o varstvu zasebnosti.

13. Varstvo otrok

Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. Ponudnik ne sme sprejemati naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov. Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

14. Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe osvežiti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil dostop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

15. Pravica do obveščanja

• informacija: imate pravico do brezplačnih informacij o vaših podatkih in tudi, če je potrebno, do zaprtja in izbrisa teh podatkov. Če imate vprašanja glede izbrisa, predelave ali uporabe vaših podatkov, se obrnite na: prodaja@leonardo-dekor.si ali nam pošljite zahtevek po pošti. • obvestila: po prijavi na obvestila bosta vaše ime in vaš elektronski naslov z vašim dovoljenjem uporabljena v reklamne namene, dokler se iz obveščanja ne odjavite. Na obvestila se lahko ob naročilu avtomatsko prijavite, nato pa se lahko kadarkoli odjavite na prodaja@leonardo-dekor.si. • privolitev v obveščanje: dovoljenje za obveščanje lahko podate v postopku oddaje naročila.

Želimo vas opozoriti, da se bo podjetje Areca d.o.o. po svojih najboljših močeh trudilo zagotoviti verodostojne in posodobljene podatke o izdelkih, ki jih trži na spletni strani. Klub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako, da ponudnik ne uspe osvežiti vseh podatkov. V takem primeru bo kupec naknadno obveščen o spremembah in bo imel možnost preklica naročila z vračilom morebitne nakazane kupnine ali zamenjave naročenega izdelka. 

16. Oglasna elektronska sporočila

Ponudnik bo uporabnikom pošiljal oglasna elektronska sporočila le, če je k temu uporabnik izrecno privolil. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine: • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila, • pošiljatelj bo jasno razviden, • različne akcije, promocije, nagradne igre in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, • na obvestila se ob naročilu lahko prijavite, nato pa se lahko kadarkoli odjavite na prodaja@leonardo-dekor.si. • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno upošteval.

Oglasni material bo poslan v imenu podjetja Areca d.o.o. z namenom neposrednega trženja. V skladu s 73. členom ZVOP-1 lahko kadarkoli pisno ali na drug dogovorjen način uporabnik zahteva, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati vaše osebne podatke za namene neposrednega trženja.

Zaradi specifičnosti poslovnega procesa in tehničnih omejitev je mogoče, da boste v 15 dneh od datuma vaše odjave še prejeli elektronsko sporočilo z oglaševalskimi ponudbami in ostalimi vsebinami s strani podjetja Areca d.o.o. (v primeru, da je bila e-pošta že poslana oz. v fazi pošiljanja). Vnaprej se vam opravičujemo in vas prosimo za razumevanje.

17. Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbe oddajte pisno po elektronski pošti na naslov: prodaja@leonardo-dekor.si. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Obilo prijetnih in ugodnih nakupov.

18. Možnost izvensodnega reševanja potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Areca d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na tem mestu v skladu z zakonskimi zahtevami objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo kupcem tukaj.

19. Podatki podjetja

Sedež podjetja
Areca d.o.o.
Trnovski pristan 10
1000 Ljubljana
Slovenija

Matična: 5374944000
ID številka za DDV: SI83237330
Direktor: Alenka Kušar
Številka poslovnega računa: SI56 0222 2001 5506 474 pri NLB
Davčni zavezanec za DDV: DA

Ponudnik je registriran pri Okrožnem sodišču v Ljubljani, registrska št. vložka 1/36200/00 ter vpisan v register družb AJPES.

Poslovalnica
Trgovina Leonardo

Trg Republike 1
1000 Ljubljana
Slovenija
(pasaža Maximarket)

Tel. +386 (1) 425 30 68
Fax: +386 (1) 425 30 68

Email:
areca@leonardo-dekor.si
prodaja@leonardo-dekor.si